ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
سرخط خبرها

آخرین فرصت علیرضا نیکبخت برای ادامه حضور در فوتبال!

  • کد خبر: ۱۷۰۲۲۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
آخرین فرصت علیرضا نیکبخت برای ادامه حضور در فوتبال!
علیرضا نیکبخت که مدتی است به عنوان سرمربی به فوتبال بازگشته، امروز اگر پیروز نشود احتمالا برکنار می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ سه امروز برگزار می‌شود و تیم‌های مشهدی باید به مصاف رقبای خود بروند. به جز شریعت که هفته پیش پیروز شده و با ۱۵ امتیاز امروز به مصاف تیم ته جدولی نوین کشاورز علی‌آباد می‌رود، شادکام در مشهد با نیکبخت به مصاف مردان پاشای البرز می‌رود.

شادکام که در پایان هفته سوم با سعید خانی ۷ امتیاز گرفته‌بود با تصمیمی عجیب پس از بازی با مردان پاشا در دور رفت، اقدام به برکناری خانی و جذب نیکبخت به عنوان سرمربی تیمش کرد و از آن روز شادکام دیگر روز خوش ندیده‌است‌.

شادکامی‌ها به مرور با کسب نتایج ضعیف صدر جدول را از دست دادند و حالا ۶ امتیاز با سامیت ۲۳ امتیازی فاصله دارند و دیگر اگر امروز برنده رقابت با مردان پاشا نباشند، باید قید حضور در لیگ ۲ به عنوان سرگروه را بزنند.

از آن سو نیکاپارس چالوس با ۱۷ امتیاز و فقط به واسطه تفاضل گل کمتر در رده چهارم است و به زودی با فرمی که اشجاری، بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال برای مازنی‌ها رقم زده، جای شادکام را خواهدگرفت.

اما این ۲ تیم تنها رقبای شادکام نیستند و سرخپوشان پاکدشت هم با رضا اسدی موفق عمل کرده و اکنون با ۱۸ امتیاز در رده دوم است.

در آن سو مردان پاشا هم ۱۵ امتیازی است و اگر امروز شادکام را شکست دهد، جای این تیم را خواهدگرفت. 

نیکبخت در ۸ بازی قبلی که هدایت تیمش را به عهده داشته، هر بار با هر ناکامی وعده بهبود وضعیت تیم را داده و از فوتبال باکیفیت حرف زده اما آنهایی که بازی‌های شادکام را در این مدت دیده‌اند، می گویند خبری از فوتبال خاصی نیست و این تیم با همان سبک و سیاق فوتبال دیمی هر بازی سعی دارد عقب‌ماندگی خود را جبران کند. موضوعی که از چشم مدیران بی‌تجربه شادکام هم دور نمانده و پس از ناکامی در پیروزی مقابل تیم ته جدولی نوین کشاورز در هفته گذشته، به نیکبخت اعلام کرده‌اند که بازی با مردان پاشا آخرین فرصت وی خواهدبود.

نیکبخت در این ۸ بازی اخیر تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده تا میانگین ۱.۲۵ از هر بازی را به ثبت برساند. آماری ضعیف برای صعود. این عدد برای شادکام در دوران سعید خانی، ۲.۳۳ بود یعنی ۲ برابر آنچه که نیکبخت رقم زده‌است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->